Saturday, May 11, 2013

Via NKVE


Ini hasil melontar saya hari ini di Restoran Jejantas Sungai Buloh....
Balik rumah emak kalau ikut NKVE, selalu singgah restoran jejantas. Ikut mood. Sebab....

1. Nak beli sate samuri. Sebab tau sampai rumah nanti mesti emak x masak. Emak akan masak by requested.

2. Nak singgah beli burger king. Sebab sini je burger king yang senang sikit nak pergi.

3. Nak beli dunkin donut. Malas nak singgah petronas Damansara. Ni kalau rasa nak makan donut la..

4. Singgah solat Maghrib. Ni selalunya bila hari Jumaat. Lepas balik keje terus balik kg.

Tapi bukan lah selalu singgah. Kalau rasa rajin sahaja. Tapi selalunya akan jadi singgah! Ada sebab lain juga..sebab saya rasa kalau singgah r & r, baru lah terasa macam ada suasana balik kg. Hahaha. Walaupun kg saya ni, lepas balik keja hari-hari pun saya boleh balik gak kadang-kadang.

Ok, burger saya dah sampai! Jom balik kg!
Sampai jumpa nanti!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment