Thursday, April 26, 2012

:: Kerja Agak So..so..

Hari ni saya tidak mahu jadi sarkastik yang mengatakan 'eh, saya sangat suka kerja saya' atau 'wah!  Bestnyeee kerja..' memang tidak! Sebab hari ini dan bermula semalam, saya dah mula bosan dengan kerja, kerjaya entah mana-mana serta tanggungjawab saya di office. Ya! Memang saya dah mula bosan. Dan anda semua pun dah mula bosan dengan cerita saya ni juga kan?

Kadang-kadang dan macam selalu juga rasa mahu berhenti kerja dan nak buat benda lain sahaja dari rumah dan dapat duit. Eh, bencilah. Waktu menaip pun rasa benci je nak meneruskan cerita. Better stop. Ok, babai. Sampai jumpa nanti!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. knp bosan?? sy yg nak sgt berkerja nih,belum berpeluang lagi..nanti duk umah lagi lah bosan.hehe.. :)

    ReplyDelete