Friday, April 22, 2011

:: Siapa Raja?



Rasanya hampir ramai yang tahu rancangan ni kan? Semua top 3 all seasons of Raja Lawak compete each other untuk grab status Maharaja Lawak. Saya pun teruja untuk menonton walaupun rumah kecil saya di Puchong tidak melanggan astro. Jadi, jika saya tidak balik kampung, hanya akan tengok di youtube sahaja.

Jadi, siapa lah agaknya yang akan mendapat gelaran Maharaja Lawak tu kan? Ok, saya x nak kusut-kusut kepala fikir perkara-perkara macam ini. Kita tunggu sahaja  yer. Tapi saya suka Jozan.:P

Saya baru sudah menonton rancangan ini live. Itu yang post entry pasal ini. Ok, jumpa entry lain kali. Cemerlang hari ini mengupdate sampai 3 entry sehari. Sampai jumpa nanti!

Nota Kaki : Saya x rasa Hijas tahu rancangan ni sebab dia hanya tahu hal2 ofis :D

No comments:

Post a Comment