Friday, April 1, 2011

:: Saya Hendak Ini...


Ha, nampak x itu? Saya hendak yang hitam tu. Tapi body macam perempuan tu pun saya hendak juga. Ok. Kadang2 kita perlukan benda-benda macam ini kan. Bukan sebab nak exercise ke apa, tapi untuk melepaskan geram. Saya rasa hendak cadangkan benda alah ni satu lah letak dekat ofis. Rasa2 bos hendak bagi x benda ni dekat staff macam saya? Sebab saya hendak benda ni untuk tumbuk2 bila lepas bergaduh dengan bos! hahahha

Oh. Pun hari ini, April Fool ye? x pernah2 orang bermain April Fool dengan saya. Tapi hari ini Encik Hijas kena kan saya. Agak x tenang lah saya sekejap. Tapi nasib baik cool. Hahaha. Erm, sempat plak dia nak ber'april fool' yer! Saya sendiri pun x sempat nak fikir.Dia boleh pulak nak kena2 kan orang. Geram jugak! Jadi saya memang perlukan benda di atas tu. Hendak tumbuk dia, dia x da depan mata.Huhuhu.

Ok. Sambung lain kali. Cerita lain mungkin. Sampai jumpa nanti!


No comments:

Post a Comment