Friday, April 22, 2011

:: Decision Is Mine

Mahu menulis tapi tiada apa yang istimewa untuk dikongsi. Hari setiap hari bertukar. Kalau x bertukar apa pulak kes kan? Life tetap sama, macam tu juga. Yang penting, saya enjoy. Kalau x suka pun saya tetap kena buat2 suka. Bunyi macam x happy je kan? hahaha. Tidak lah, life biasa2 je. Masih dikelilingi orang yang biasa dan mereka yang penting untuk saya juga masih ada. Alhamdulillah....

Ok, cerita pasal orang-orang yang penting dalam hidup saya, bukanlah maksud orang-orang lain tu x penting..penting juga. Cuma, orang-orang ini akan saya cari bila saya confuse, don't know what to do, blur, bengong, macam lepas bangun tidur...kira semua lah. Sekali pakej. Saya akan merujuk mereka2 ini walaupun benda yang kecil seperti cermin kereta pecah hari itu. Actually, bukanlah mintak mereka cari solution kepada saya tetapi saya hendakkan telinga mereka untuk mendengar saya bercakap. Itu sahaja! hahaha.

Ok, malas nak merepek panjang2 lah. Actually nak cakap terima kasih dekat mereka2 yang memberi advice dan opinion dekat saya. Pasal career saya dan masa depan saya. Saya menerima pendapat awak semua tapi decision is mine. Dah buat dah tapi masih dalam samar2 lagi. Ada masa lagi untuk berfikir. Apa2 pun, saya menerima pakai semua pandangan yang diberi.

Thanks mom, Dn,Topek,Ahum,Kak Su..dan Hijas. Actually, selalu pun saya akan merujuk Abi dan Suhaina tapi semalam x sempat nak bercerita. Mungkin selepas ini. Hendak dengar juga pendapat mereka. Yang lain bukan saya rasa awak x penting, penting juga. Cuma mereka-mereka ada masa untuk melayan kerenah saya. Hahaha.Itu saja! Orang lain banyak sangat komitmen. :P

Ok, sampai jumpa nanti!





1 comment: