Sunday, March 27, 2011

:: Sang Isteri Yang Ditinggalkan

Oh. Hari ini atau hujung minggu kali ini saya menghabiskan masa dengan seorang isteri yang baru kawin tetapi telah ditinggalkan sang suami. Bunyi macam kejam kan sang suami tu? :D
Tapi sebenarnya kawan saya ini ditinggalkan suaminya kerana suami tu pergi training di Pulapol. Hendak jadi bapak polisi.....

Jadi terpaksalah sang suami dan isteri berpisah selama 9 bulan lamanya. Kesian3. 


Itu lah dia, di sebelah saya, Nawal. Kena tinggal dengan suami dia. Saya panggil Joned. Nawal dan Joned sama2 sekolah dengan saya dan juga DN. Simpang 5. Saya x keluar jauh2 pun. Just pergi Jusco Taman Equin je. Mencari kasut kerja adik saya, Iya.


Muka comot saya semakin ketara. Benci lah. Nampak serabut je muka. Tu lah, malas nak make-up2. Tengok Nawal di sebelah, cantik ja. Seri pengantin kot :D. Ok2, fokus lah dekat brooch saya yang warna merah tu...tengok lah, tengok lah. Hehehe. Dah tua2 pun ada hati nak pakai brooch macam kanak2. Ada tulis 'love' lagi. Brooch tu saya jumpa di dalam bilik di rumah KKB. Mungkin kakak punya. Anak murid dia bagi kat dia rasanya. Saya jumpa, saya pakai lah. hahaha

Ok. Merepek 


Ini di parking Giant Seri Kembangan. Sempat lagi kan nak bergambar? Biasa lah saya. Semua tempat nak bergambar. Ok, hari ini saya temankan Nawal yang bosan sorang2 ditinggalkan suami. Sabar ye wi, insyaAllah bulan depan dah boleh melawat. Biasa lah kan. Orang baru kawin, makin rindu2 lah. :D

Ok! Sampai jumpa nanti!

Nota kaki: Saya pun rindu gak

1 comment:

  1. hihiii...nice weekend wif u...thanks sooooooooo much.....ade ms lg nnt hang out lg yer....***wink2*** :)

    ReplyDelete