Thursday, March 17, 2011

:: Perut Mencucuk

Hari ni  x best. Start hari dengan pergi toilet berulang kali. Kalau lah toilet tu ada orang jaga dan kena letak 20 sen kat atas meja tu, dah beringgit2 habis rasanya hari ini. Kalau dekat Indonesia, sekali masuk toilet kena rp1,000, kalau lah kat sana waktu macam ni, bayangkan lah, berapa ribu dah habis. Miskin3.Ok, melalut di situ.

Erm, makan apa yer semalam?

i. Breakfast - minum air kosong
ii. Lunch - Nasi+Kerang+Telur + Air suam( ee..x da sayur. apa daa)
iii. Dinner - Nasi+Tomyam+Telur Bungkus + Sepotong betik + Limau ais (cam ne nak kurus makan nasi malam2)

X tahu lah yang mana satu puncanya. Orang lain yang makan sekali tengok ok je. Benci lah!


Gambar x da kena mengena tapi makanan2 ni mebuatkan saya tambah lagi setahun untuk tidak makan sebab saya kembang tekak nak makan lagi.  Nasi Padang. 

Sampai jumpa nanti!

Nota kaki: Sakit perut ni boleh jadi baik kot kalau boss keluar dari ofis.




2 comments:

  1. minum teh botol byk sgt kt bandung kot :P

    ReplyDelete
  2. tomyam semalam dah rasanya. yang kt serdang tu.

    ReplyDelete