Sunday, March 20, 2011

:: Keadaan Diri

Tiada apa yang istimewa pun nak kongsi untuk hari ini. Badan saya x nampak pun tanda2 nak sihat dengan cemerlang. Erm..harap2 bangun pagi besok ok lah.

Sedih, abang dan kakak dah balik Kuching. Bulan 5 baru jumpa lagi. InsyaAllah kalau masing2 dipanjangkan umur.

Sedih. x sempat jumpa abah di airport tadi kerana saya tidak sihat. Tak mampu nak berdiri lama2. Maaf abah. Nanti kita jumpa yer!

Terharu. Mom kirimkan makanan untuk anak2 bujang dia ni. Tapi x lalu nak menjamah. Mungkin besok.Harap2.

Menyampah. Tengok gelagat dua orang hamba Allah ini. Punca? Erm..saya simpan sendiri. What goes around, turns around kan?

Rindu. Entah. Patut ke?

Kesimpulannnya, saya mengharapkan saya cepat sembuh sepenuhnya. Saya rindukan keadaan tubuh diri yang sihat dan cergas.Doakan saya!

Iya dan Cik


Sampai jumpa nanti!

1 comment: