Thursday, February 17, 2011

:: Suka Yang Cantik....

Kejap yer PIR. Saya nak update blog.....


Semua orang nak yang cantik2 kan. Apa2 pun...pilih barang ke pilih orang ke mesti nak yang cantik. Kan? Betul tak?


Teringat saya seorang klik...jumpa seseorang...dan bagitau saya...cantikkan? ermm.....bagi saya, semua orang cantik. Susah lah saya nak cakap orang tu x cantik. Tapi ada gak la saya cakap orang tu x cantik. Tapi tu bila orang tu buat perkara x cantik dengan saya..hahahaha.


Sape lah yang suka yg x cantikkan? Saya pun. Tapi saya sedar diri saya. Saya x boleh nak mengharapkan sesuatu yang terlalu cantik kalau saya tau ia bukan sebaris dengan saya. Sebab saya seorang yang biasa2 je. Saya x hot seperti orang2 lain. Menarik? Mungkin ramai lagi yang lebih menarik. Janji saya cukup sifat. Alhamdulillah.


Tapi...cantik tu subjektif kan?


Sampai jumpa nanti ya!

No comments:

Post a Comment