Wednesday, February 23, 2011

:: Nada Dering....

Saya sebenarnya tengah frust. Sebab saya x berjaya lagi menghabiskan drama korea yang saya tengok. Cerita lama pun...MY GIRL...huk2.. lambatkan saya? 2006 punya cerita..zaman2 saya duduk studio dulu. Ingat lagi...kawan2 studio duk pulun tengok cerita ni. Tapi saya buat x tahu je. Sebab saya bukan peminat cerita-cerita Korea ni...

Saya x habis2 tengok cerita tu sebab dvd tu dah bercalar. Saya siap pinjam 2 set DVD lg satu dari Cik Mas dan satu lagi dari DN...tapi dua2 stuck. Salah saya ke sebab DVD tu dah lama dan baru terhegeh2 nk tengok? ee...geram lah! Dah lah dah nak climaks...

Panjangnya intro...sebenarnya nak cerita..saya boleh teringin nak tengok cerita MY GIRL  ni sebab saya terdengar salah satu OST dia.....then terus saya jadikan lagu ringtone handphone. Saya dengar selalu pun x pa lah. Sebab best.....sebab dah dengar banyak kali and ade certain2 orang yang dengar lagu tu bila handphone saya berbunyi...and tegur....tu yang saya pun terpanggil2 nak tengok ceritanya....ini lah lagu dia...klik video bawah ni yer...


Dan.....kan bila tengok cerita tu kan ada subtittle...and lagu2 dia pun semua dia translate....saya rasa bertepat lah saya suka lagu ni. Macam kena dengan diri saya. Tapi waktu saya mula2 dengar lagu tu lah and selected as my ringtone... Ni lirik lagu tu....

SARANG EE SHIM SHIM HAE SUH (BECAUSE LOVE IS LONELY)

Love can be hard in my life 

Love can be pain in my life 
Love can be hard in my life
Love can be pain in my life
It's something that cannot be talked about
I'll forget about this kind of love
I'll stop hurting, too
Don't trust anybody, because people always change
They say you can't ever relax
Everything you've said before
Everything I've learned is gone, so what do I do now
If you smile first, I can forget you easily
I need to forget you [your essence] before I forget you [slight translator liberty on this line]
Everything you've said before
Everything I've learned is gone, so really, what do I do now
The times we spent together
They're only empty memories
My heart aches even when all is still
Even if it breaks, I'll be okay
**Love can be hard in my life 
Love can be pain in my life 
Love can be hard in my life
Love can be pain in my life
I might be able to live after I let you go
Oh-- it'll be difficult, oh-- I'll be so lonely
You hurt me even when I can't see you
If you smile first, I can forget you easily
I need to forget you [your essence] before I forget you []
Everything you've said before
Everything I've learned is gone, so really, what do I do now
The times we spent together
They're only empty memories
My heart aches even when all is still
Even if it breaks, I'll be okay
**Love can be hard in my life 
Love can be pain in my life 
Love can be hard in my life
Love can be pain in my life
I might be able to live after I let you go
Oh-- it'll be difficult, oh-- I'll be so lonely
You hurt me even when I can't see you
**Love can be hard in my life 
Love can be pain in my life 
Love can be hard in my life
Love can be pain in my life
I might be able to live after I let you go
Oh-- it'll be difficult, oh-- I'll be so lonely
You hurt me even when I can't see you



X kisah lah sekarang lirik tu ada kena mengena ke x...saya tetap suka dan selagi saya suka, ia tetap menjadi nada dering telefon saya! 

okeh! sampai jumpa nanti ya!



Sumber lirik adalah di sini..

No comments:

Post a Comment