Thursday, February 24, 2011

:: Hidup bosan atau bosan hidup?

Sesi luahan perasaan. Nak baca teruskan. x nak baca sila ke tepi......


Environment sekarang tidak berapa menggembirakan.....office,rumah...erm....


Penat dengan keadaan tubuh badan yang sekejap2 tidak sihat. Hendak jumpa doc pun makin segan.Seminggu sampai 2 kali. Apa kes? 

Masalah-masalah remeh yang dicetuskan oleh orang-orang yang tiada kaitan dalam hidup.

Masalah peribadi orang lain. Tolong lah pergi serabut sendiri2. Jangan serabut kan saya lagi!!

Bebanan kerja melampau dan menyebabkan masa untuk diri sendiri tiada.

Orang yang rapat nampak..tapi x dapat nak grab :(


We choose the life we want to live. Tapi macam mana saya nak pilih kalau orang lain yang sibuk ganggu hidup saya! 

Saya bosan dengan hidup saya tapi saya tidak bosan hidup. Nauzubillah......







No comments:

Post a Comment